i just want to be perfect

Godmorgon, ställde klockan på kvart i sex idag för att hinna duscha och så. Nu när jag duschat och så, så ligger jag återligen i min säg. Men jag ska väl gå upp och göra i ordning mig och bestämma vad jag ska ha för kläder och så. Blir väl något lätt tror jag. Efter skolan kommer pappa och hämtar mig så har han med sig lite mat så kör han mig till färjan så åker jag in till stan och tittar lite. Skulle behöva skoR.. Mamma har med sagt att hon behöver skor. *haha* inte bara ett par utan hon sa "Emma, på torsdag kan vi åka in till stan då? Jag skulle behöva köpa fyra par skor.." Inte för att jag tror speciellt mycket på det. Men vi får väl hoppas på de bästa får jag ju säga! Men nu ska jag resa mig ur sängen och fixa och trixa lite!
'
Bild från tidig-sommar

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Godmorgon!

Ha en fin dag :D

2011-09-29 @ 08:50:44
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0