borta ett tag

Ja, som ni säkert märkt så har jag inte bloggat på över en vecka och det är för att jag inte har kunnat! Jag har varit iväg på en liten resa ner till Cypern! Det va verkligen behagligt kan jag säga er! 
Planet lanade vid 03.30 inatt och vi va hemma i huset kanske halv sex eller något. Bara rätt upp i sägen va det och så somna man.. Va tvungen att ställa klockan på 10 för att jag skulle iväg och spela match med damerna. Och så blev de iväg till Valhalla och spela. Vann med 0-3! Fick inte spela så mycket. hehe, spelade bara de 5 sista minuterna. hehe, gjorde mitt första mål med damlaget på de 5 minuterna! Kändes väldigt bra får jag säga!
Ska göra i ordning så att ni kan få ett smakprov på min resa!
Nu ska jag duscha och fräscha till mig lite och sen bär de av till ishallen för att titta på när min bror spelar final i Skärårdscupen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0