väx upp, skaffa ett liv

Väldigt dålig bild, men detta hade jag på mig när jag va med Linnéa!
När Linnéa kom till mig så hade jag mjukis och linne, osminkad och halv blött hår... Jag fixade de rätt så fort och så välde jag kläder och de tog ett tag. Efter de så sminka jag mig en bit. När jag va klar lyssna vi på lite musik pratade och så. Efter de bestände vi oss för att åka över till hönö så vi titta buss och såg att det gick en lagom! Vi gick ner till bussplatsen, vänta på bussen ser att bussen kommer men så kör den förbi!! Vi står och vinkar som galningar och så stannar den mitt i vägen och så kommer det en kille ut och skriker "skynda er, han har stannat!" Så vi sprang till bussen och så hoppa vi på den. Vi gick hem till linnéa och hon hämta pengar gick vidare till mall'es. Hon käka lite och sen satt vi och prata. Gick en promenad och sen gick vi och satte oss där igen!
Men nu ska jag nog gå och lägga mig, ska ställa klockan så jag kommer upp i morgon!
Ska iväg till kungsbacka förstår ni! ;)
LOVE
Snygg tjej i några midaljer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0