yummii

Dagen började bra, sen blev de bara värre och värre!
Vaknade utvilade och glad, gick upp åt lite frukost och så som en vanlig helg. Halv taggad till träning. Fick åka in till träningen tidigare så jag va där inne tyo kvart över 11 och träningen började 13.00, de va lite segt. Men jag ringde Oliver och sa att han fick komma till hallen. Så efter ett tag så kom han och Joachim. Så satt vi i hallen och prata lite, spela lite och sånt! Sen kom typ resten av deras lag för de skulle ha träning 12 så jag titta på den. När klockan blir typ 20 över tolv så ser jag att Felicia kommer och då har hon match kläder på sig. Ja ba whaat? Då säger hon att "några" ska spela match mot 98orna i 2a serien.. Och eftersom att jag inte har tränat på ett tag så va jag inte med och spela den matchen. Så när jag ska gå till samlingen innan träningen så står bara Amanda och Sarah där... Och det kom ingan mera heller! Vi va 3st på träningen och vi hade en tränare de första 40 min, sen gick han och kolla på matchen och då stod vi bara och sköt. SEN så är det mini handbolls tunering i C-hallen så det är en massa små skitar överallt i hallen och så kommer dom till b-hallen där vi har träning och så typ tar de våra bollar och springer iväg! Jag va hur nära som helst att slå en, shit vad jag lacka ur på han alltså! Sen efter de kom våran tränare tillbaka och yp visa en sak vi skulle göra sen gick han igen, och när vi hade gjort de ett tag så kände jag nä " nä detta är ovärt" så jag gick och tog på mig ute kläder och sa att mamma skulle komma och hämta mig! När jag kom hem så har jag bara degat inte gjort något alls nästan, tills strax innan maten för då gjorde jag efterrätt!!
resultat:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0