the perfect man

mmh.. det blev inget till inlägg igår men jag tror att jag har fått lite ordning på datan nu. Men allting är borta från den men som tur va så la jag över alla bilder på att USB minne innan så dom ska jag nog lägga över under dagen. Jo, jag ligger hemma från skolan idag med. Mår inte så bra alls faktiskgt.. Får väl se hur jag känner mig underdagen. Har handbollsträning underkvällen. Idag är dagen inte så läng har typ 4 lektioner och den ena av de är bara 40 min och de är Engelska och sen har vi Idrott i 80 min så dagen går bort rätt fort så då sa mamma att jag lika gärna kunde vara hemma idag med om jag kände mig halv dålig. Så a, jag ligger här och hostar gott i min varma säng!
Går väl ner om en stund och tar fram lite frukost. Om jag inte somnar om. Är lite små trött!
Jag funderar och har halvbörjat på en ny design med. Lite större hoppas jag på att få till för jag gillar inte när bilderna blir så små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0