Lördag

Vaknade hos mormor och morfar, tog på mig åt frukost och så. De körde hem mig. Gjorde i ordning mig för träningen och packade väska för dusch och sånt! Träningen blev sådär.. Hälsenan gjorde fruktansvärt ont i från fredagen! Kunde inte va med på träningen! Körde lite styrka och handled och sånt! När träningen va slut så gick jag andrea och kajsa och duschade. Det tog sin "lilla" tid att duscha och göra i ordning sig .. MEN när de va gjort så va de match!!!! Pojkarna-97 spelade USM steg 1 så vi tittade på matchen. De vann med rätt så mycket tror jag om jag kommer ihåg.. Efter matchen så va det lite hit och dit och prat om att åka och käka och sånt! Och så blev de. Joakim, Fredrik, Oliver och Joachim åkte hem och hämta pengar och hjälmar och sånt! När de äntligen kom tillbaka så åkte vi iväg till en pizzeria! Satt där ett bra tag! Tog en himla tid för att att få sin mat! Åt dock inget, hade ätit innan! Men när de äntligen va klara så drog vi till maxi och köpte lite smått och gott! Sen körde de upp mig till hallen igen så åkte jag hem! Och det va väl tur att jag gjorde det! Hörde att de kollade på en skräckfilm sen när de va hemma hos andrea.... INGET FÖR MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0