"I love you like a love song baby"

Ja, som ni kanske ser så har jag gjort om designen nu. Om ni inte ser vad jag har gjort så är det bara att uppdatera eller trycka på knappen "F5" Hoppas ni ser vad jag har gjort. Orkade inte med något komplicerat denna gången. Va jättetrött på den gamla och tyckte den va ful så jag gjorde bara om den snabbt men blev rätt nöjd ändå. Kände för något lätt! Headern är bara svart än så länge funderar på att kanske skoja till det med något annat sen kanske men det är ju såhär att när jag återställde datorn och allt så försvann mitt photoshop så aa.. Jag får se vad jag kan hitta på! Får väl fixa och trixa med de jag har så länge!
Nu ska jag i alla fall lyssna på lite musik och bara ta de lugnt. Ska nog lägga över alla bildern till datan igen. De lär ju ta ett tag men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0