Fredag

Efter newbody träningen så tog jag bussen hem! Träffade lilla myyy! hihi, kult att se dig igen bruden! I alla fall åkte hem och gjorde i ordning mig åt lite mat och sen körde mamma över mig till Hönö. Steg av mamma-taxi vid hedenhallen va med sara och gabbi. Sara hade övertalat Gabbi att sitta i secket med Sara så jag henka på de! Vi satt där hela matchen och de gick kanon bra. Sara faila lite med klockan då och då men men ! När matchen va slut så åkte jag och gabbi över med moppen till Öckerö - Fritidsgården. Sara ringde sin mamma och sa att hon skulle hämta henne och köra till fritidsgården med! Hon gjorde de. Vi satt i fritidsgården och bara prata typ! Sen så stängde de. Jag och gabbi tog en vända på öckerö innan vi tänkte att vi skulle åka hem! Men de blev inte riktigt som vi hade tänkt.. Körde förbi Oscars hus och då va de några där. De gick ut till vägen och så såg vi att det va Jimmy, Sebastian och Georg. Vi stannade och prata med dom lite. Sen efter de hände lite till.. Men orkar inte ta de på bloggen..!
Efter de som hände så åkte vi hem. Hon körde mig till mormor (sov där)


Jag och mina bästaste kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0