millitär tränng

Förlåt, hann inte att blogg i morse för att jag hade brottom och så! Men jag har i alla fall varit i kungsbacka idag! Fick med mig lite saker hem. Efter de så pkte jag till torslanda hallen och titta på lite fotboll. Dom va typ 10 som spela tror jag? Öckerö spelade, massa +++ till Ture som va hur bra som helst! Va i hallen i typ två timmar, väntade på att min egna träning skulle börja. Som tur va så va det gött folk i hallen från Öarna så jag hängde lite med dom!
Sen när jag till Caféterian så va Vanessa där och hon va hur spidad som helst idag! Riktigt go tjej! Träningen idag va hemsk men skratt va det i alla fall med. Lite pinsamt med för vi tränade tillsammans med A-grabbsen..! Fast måste säga att de va väldigt kul, ++++ på hela träningen!

Kommentarer
Postat av: Matilda H

coolaste flättan ever emma !

sjukt fiin asså !

kram

2011-11-03 @ 08:36:32
URL: http://matildahummelgard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0