scooter ride

Kom hem för ett tag sen! Va nästan osäker på om jag skulle komma hem levande (skämt) Linus kom och hämtade mig i morse. Han sa att han skulle komma kvart i 10 men så kommer han 10!!!! Sen så skulle jag åka med han hem med och det passade ju jättebra för han slutade halv fyra samma som jag sa han. Men när jag kommer till skolan så ser jag att han slutar 40 i fyra! Aja tänkte jag 10 minuter är väl inte så farligt. Men nej då får jag sluta tidigare ja, så jag får vänta på linus! Men bara i 20 minuter för de får sluta tidigare som tur är! När vi sen är vid moppen så håller han och carl på och fjantar sig typ åker runt i cirklar och i gräset och massa! Så jag fick stå och vänta på dom skit länge!!! Sen när jag äntligen får stiga på Linus moppe så ska han hålla på och vingla med den och hålla på!! Jag skriker och drar i han med nej, det hjälper inte! Han bara fortsätter! Men men , jag lever!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0