och där brast de


Jag gråter några kvällar/nätter för dig och sen är det bra. Jag tänker inte slösa mera tid än vad jag redan har gjort på dig. Jag har slösat ett fucking år på att hålla på och ”lulla” med dig. Till vilket pris? Nej, inget. Bara bortslösad tid. Nu är de det sista som hänt. Nu är de slut. Du har betett dig som en idiot! Jag klarar inte ens av att se på dig längre! Det kommer göra ont och jag vet inte hur lång tid det kommer ta! Men jag ska försöka tills jag lyckas och jag ska vara stark! Du ska inte få mig se ut som en idiot en gång till! Det är du som är idioten här! Du är patetisk, du är inte värd det. Jag kommer hitta någon annan. En som är så fruktansvärt mycket bättre än vad du är! Nu är du borta.


Kommentarer
Postat av: Din G

Du är grym gumman! Du är värd en mycket bättre än han!!

Ingen ska få behandla dej så!!

2011-11-04 @ 11:38:54
Postat av: sophiaH

wihoooooooo

2011-11-04 @ 23:38:04
URL: http://sophiaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0