nu vet jag, jag kan lita på ingen

Jätteglad över att ni hjälper mig med ny probilbild! TackTack, fortsätt gärna!
Bloggade inte igår för att jag hann inte på morgonen och sen på kvällen så hade jag träning men jag fick gå av från den för jag mådde inte alls bra, va helt yr och ont i magen som det värsta! Sen när jag kom till färjan så va jag helt bort sa mamma.. Själv så kommer jag inte ihåg något mera från att jag gick av träningen och sen kommer jag bara ihåg att jag la mig i mammas och pappas säng sen vakna jag i morse i min egna säng.. Kommer i alla fall inte ihåg något alls! Jag gick till skolan idag även fast jag mådde så himla illa. Gick på matte lektionen, no och Hemkunskap sen hade jag lunch spanska och E-val så jag gick hem. Va hemma typ kvart över 1 och då gick jag och la mig med en gång. Vakna av att mamma prata med mig och då va klockan halv fem. Sov väldigt länge. Efter de kunde jag inte somna om så jag plugga lite No. För ett tag sen va jag och mamma ute och gick, gick lite mer än en timme. Väldigt skönt. Fast haar fortfarande ont i magen min.. I morgon har jag No prov får se hur jag gör efter det. Har No tredje lektionen. Slutar fem över halv tre i morgon så jag tror att jag klarar hela dagen i morgon. Men vi får väl se! När jag kommer hem i morgon ska jag ger er lite bilder från Zontunerings finalen! Men nu ska jag sova!
ge mig, ge mig, ge mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0