helgen

Hallu!
Ingen bra uppdatering under helgen förlåt mig! Men jag har verkligen inte orkat! I fredags så kunde jag inte gå ut för jag skulle upp kvart över 5 på lördag morgon för att åka iväg och spela första matchen med zonlaget som var klockan 9 och den vann vi med 4-0 och sen vann vi den sista gruppspels matchen med 5-0 och den matchen spelade vi 20 över 2. Efter de så var det hem och äta och sen typ somna jag, eller jag va hemma och titta på tv jag gjorde inte mycket annat och sen la jag mig för jag skulle upp samma sags och spela finalen igen på söndag! Ooh finalen vann vi med 4-0! Efter de va de snabba blixten iväg till handbollsmatch och den matchen blev försenad för att de andra i laget hade varit och spelat match innan och hade inte hunnit tillbaka till matchstart så vi va bara 4 spelar i börjar 6 med målvakt.. När de andra spelarna kom så flöt det på väldigt bra och vi vann med väldigt mycket till sist! Efter de åkte jag hem och ducha och sen la jag mig och sov tills det va mat typ!
Min helg har varit såhär 
Sova
Äta
spela
Äta
Spela
Äta
Sova
Äta
Spela
Äta
Spela 
Äta
Sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0