♥♥♥♥

Hej mina puddingar!
Nu ska jag försöka slita mig från datan och lägga fram de sista sakerna som jag ska ha på mig i morgon! Det är ju såhär att från förra helgen när vi spela zonlagstuneringen så valde ledarna ut de "bästa" (de som de tyckte hade bäst spelförstålelse och sånt som är viktikgt att ha med om man ska bli bra i fotboll). Men så va de såhär att våra ledare Alen och Silvio kunde inte bestämma 8st av oss tjejer de tyckte att de skulle få nominera hela laget. Så de lottade och självklart blir man inte uttagen då :((( Jättebesviken blev jag men sen nästa dag när jag vaknar och har gjort i ordning mig och loggar in på facebook så har jag fått ett meddelande på facebook av Alen som skriver såhär:
När jag såg det så blev jag så himla glad så jag föll ut i tårar. Jag blev verkligen hur glad som helst! Så nu är jag jättenervös inför i morgon! Jag ska nänligen träna med alla andra dessa tjejer som med blev uttagna! Så ska vi då träna i morgon och sen på torsdag så ska de göra två lag av oss tjejer och så ska vi spela mot varandra på Vallhalla!
Så nu ska jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0