Norden cup

Idag är det så att jag ska spela cup. Första matchen är klockan tre i Lundby strand mot ett isländskt lag som vi aldrig har mött förut och det ska bli jättekul. Sen andra matchen är klockan sju i vallhalla mot oppsal (Norge) detta laget mötte mitt lag i Göteborg cup i september och förlora tyvärr finalen mot dem. Det var då jag var borta (cypern) så jag hoppas jag kan bidra med något. Och tror att resten av laget är rivanch sugna!
Norden cup är en cup som kärra håller i och det är en elit cup men det finns även öppna klasser. Det betyder att i elit klassen så har kärra själva tagit det "bästa" lagen från olika ställen i Norden. Jag tror själv att de gör så att det väljer ut ställen och så tittar de i serierna och trade laget som leder serien. Jag tror det och har hört det. I den öppna klassen är lag från Norden välkomna att anmäla sig fritt. Vårt lag är med i elit klassen.
Nu ska jag ragga med massa musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0