Internet

Ingen bloggning pga internetet igen. Det är typ helt sönder ju... Men mamma har fixat så vi nog får nya saker dra vecka som tur är. Men om jag har tid till det så kanske jag slänger in ett inlägg från mobilen. Vi får väl se vad som hände. Just ju håller jag på och packar lite saker till helgen! Åker ber till Vinslöv (Skåne) och spelar SM steg 3! Önska mig och mitt underbara lag lycka till!! *Hehe*
Om en stund ska bag åka in till Torslanda. Har träning halv tio men så är det föräldrar möte innan så jag åker med mamma in och stannar där tills träningen börjar. Träningen är klar alv tio sår väl hemma vid kvart över tio. Dåre det väl bara att duscha och sen hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0