back

Som tur va så tog det inte så långtid för internetet att komma tillbaka som tur var! Nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning. Tabbade mig i morse.. stälde klockan på kvart över sju för jag trodde julkalendern var då på helgenrna men så tittar jag och så börjar det kvart i nio. Och jag kunde inte somna om för efter att jag hade rört nig två meter från sängen till soffan så blev jag helt plötsligt jättepigg! Men jag la mig ändå i sängen och försökte men då självklart så får jag värsta hostatacken så jag bara hostar hostar och hostar! Mår inte så jättebra idag. Jag vet inte ens om det blir så att jag åker in och cyklar på träningen idag. Jag får se hur jag mår sen när det börjar att närma sig! Nu ska jag ta det lite lugnt och lyssna lite musik och bara ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0