back again

Nu är jag tillbaka igen! Får se hur länge internet håller denna gången innan det slutar att fungera igen! Men hoppas såklart att det inte händer! Undertiden jag har varit borta så har de inte hänt så mycket som inte liknar det vanliga. Massa träningar, matcher, skolan, bla bla bla.. Jo, jag hade stadslagsträning igår!! Fast det tyckte jag inte gick bra alls, bajs på de... Idag har vi lite julbak. Eller vi bakar bagebröd, verkligen hur gott som helst.
Funderar på hur man kan förklara doften av nybakat bagebröd? Och så kom jag på de!! Om du häller öl på stenarna i bastuagrigatet så luktar de som de! *hehe*
Nu är vi snart klara och så kanske vi ska baka pizza efter i ugnen med, vi får se! Levererar nog bild från mobilen sen, vi får väl se! Håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0