live your dreams

TJOSSAN!
Vakna av att de åska och blixtra ute, hoppa upp ur sängen och drog ut varända sladd i mitt mitt rum! Efter jag gjort de så la jag mig igen! Fick inte sova sådär jättelänge för min pappa kom och sa att de va mat!
Efter maten så tog jag en dusch och sen va de att klä på sig till träning och åka och träna! Och nu har jag kommit hem! Ligger i soffan och ska nog snart titta på film/filmer! Får se vad de blir idag. Tittade på Aladdin igår och den filmen är ju bara så fruktansvärt bra! Började ju föresten att titta på hur många lingon finns det i världen i morse med. Får väl ta och se klart den nu då. Medans jag väntar på de andra filmerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0