rid-tjej

Hej bloggisar. Kom hem för kanske två och en halv timme från björkö. Har sovit där hos Sophia! 
Igår så tog jag och Sophia fyrhjulingen till hagen med hästarna i och så red vi pandora lite! Sen tog vi Ranghild med och gick hem till Sophia. Vi sadla Ranghild och så hoppa vi upp på hästarna och gick en runda. Först trodde jag att vi bara skulle gå på vägen helt vanligt men så säger Sophia helt plötsligt aa vi ska in här så är de en halvmeters bred stig upp i skogen och inte bara skog va de sen skulle vi upp i bergen med. Och vi skulle ha med oss hästarna! Va ju lite sådär rädd imellanåt! Men de gick faktiskgt väldigt bra. Efter ett tag så kom vi ut på en äng och då skulle Sophia leka lite och galopera o så. Och sen så gjorde hon så min häst med gjorde de och gissa hur de gick?!
- Faktiskgt väldigt bra, jag ramla iaf inte av hästen om man säger så! ;)
Sophia och jag har tagit en väldigt massa bilder som hon nog kommer lägga upp på facebook eller på hennes blogg i morgon och så fort de kommer upp snor jag dom och lägger upp de här för detta kan man ju inte missa. hehe, tyckte iaf att jag va lite söt som rid-tjej....
Självklart nu när min ena tå som jag skada är bra så kommer PANDORA och trampar på min vänstra stortå så den gör sket ont nu!!! Vet inte vad jag ska ta mig till men blir den inte bra så ååh! Det är ju svenljuga snart och allt med :(
Vill ju inte skryta men de står ledare på min rygg..!
Just nu, har suttit ute i underbara solen ett tag! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0