life is for living

Vakna för ett tag sen. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, jo jag kanske ska träffa Jesper en sväng!
Jag blogga inte igår för att jag va och jobba lite först på morgonen sen efter de så städade jag lite och så skulle jag göra mat till mig och Oskar. Därefter så kom Jocke till mig! Vi satt och prata lite smått och samtidigt som vi ladda ner en film. De va en skräck film så jag titta väl inte speciellt mycket på filmen men lite iaf. Jag tittade såpas mycket så att jag fattade den iaf! Filmen Hette Jennifers body. När typ halva filmen hade gått så knacka de på min dörr och då hoppa jag till lite, men så va de mamma... TRODDE JAG, så va de Georg, Simon och Sebastian. De stannade med mig och Jocke och såg klart filmen. När filmen var klar så gick vi ner till affären och så köpte de på sig lite dricka och chips och så. Sen så gick vi längst ut vid hamnen och så stanna vi där ett tag och sen efter de så skulle vi till Georg och titta på Sverige men såklart så har han inte den kanalen... Så vi gick upp till mig igen. Eller jag och Sebastian gjorde de för Georg och Simon skulle hem till Georg och hämta lite popcorn och så. De tog typ hela matchen för dom att komma så när dom kom sen så va de inte speciellt mycket kvar på matchen. När matchen va slut så gick vi ner till Georg för att se på ännu en skräckfilm.. freddy vs jason hette denna filmen och den va rätt så mycket läskigare jag satt i soffen med en kudde framför ögonen och händerna för öronen nästan hela filmen! När filmen va klar så skulle alla hem. Tur som de va va de på Hälsö vi va så jag hade inte så jättelångt hem men den sista biten där de inte finns några lampar va inte så jättekul att gå om jag ska vara ärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0