Den bästa dan i mitt liv

Tjeniiiss! 
Nu är jag hemma efter en väldigt jobbig helg! Kanske inte har varit välrdens jobbigast träningar men efter att ha gjort alla de 3467342354235436 grodhoppen så känns de än aning i mina lår! Jag kan knappt gå och något jag verkligen inte kan är att gå på toa..
Kom hem för ett tag sen från Svenljunga som jag har varit i med handbollen. Vi  har haft de sjukt med kul!
Har tyärr inga bilder att visa er. Glömde helt av att jag hade kameran med mig sen har vi inte haft så jättemycket fritid. Jo på kvällarna men då gjorde man ju en massa annat och hade inte tid för att fotta! Men om de är någon annan som lägger ut några bilder så kanske jag snor någon bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0